Mokykla
Choras
Dagilėlis

(NUOLAT ATNAUJINAMA!) DALYVAVIMAS TARPTAUTINIAME CHORŲ FESTIVALYJE „ISOLA DEL SOLE“

Straipsnis atnaujintas: 2022-09-25

RUGSĖJO 23 – SPALIO 1 D. BERNIUKŲ IR JAUNUOLIŲ CHORO „DAGILĖLIS“ DALYVAVIMAS TARPTAUTINIAME CHORŲ FESTIVALYJE „ISOLA DEL SOLE“ (Italija)

Meno vadovas ir dirigentas Remigijus ADOMAITIS
Koncertmeisterė Daiva ŠULCAITĖ

Rugsėjo 18 d.

Sekmadienį Šiaulių Švč. Mergelės Marijos Nekalto Prasidėjimo bažnyčioje vyko Šv. Mišios, kuriose dalyvavo berniukų ir jaunuolių choras „Dagilėlis“, meno vadovas ir dirigentas Remigijus Adomaitis. Šv. Mišių metu kunigas palinkėjo chorui sėkmingai sudalyvauti tarptautiniame chorų festivalyje „ISOLA DEL SOLE“, kuris neužilgo vyks Italijoje, Grado mieste.

DAUGIAU NUOTRAUKŲ

„Nuostabusis „Dagilėli“, mielas Maestro Remigijau! Esate Dievo dovana Lietuvai, Šiauliams, Švč. Mergelės Marijos Nekalto Prasidėjimo parapijai!

Dainavimas chore - unikali, visai kitokia patirtis. Tai daro Jus grupės dalimi ir moko, kaip būti vieningiems. Tai padėka pasikliauti kitais ir atrasti savo išskirtumą. Svarbiausia - tai suteikia Jums dainavimo džiaugsmą!

Palaimos ir kūrybinės sėkmės!“

Šiaulių Švč. Mergelės Marijos Nekalto Prasidėjimo parapijos klebonas, kunigas Gintaras Antanas Jonikas

Rugsėjo 23 d.

Anksti ryte prie mokyklos su lagaminais ir koncertinių rūbų maišais rinkosi „Dagilėliai“ ir jų tėveliai. Ankstyvas rytas nesutrukdė visiems šypsotis, nes choras netrukus vyks į Italiją, kurioje dalyvaus tarptautiniame festivalyje ir konkurse.

Nuo pat ryto autobusas buvo perpildytas chorinės muzikos garsais. Vadovas netikėtai atsisuko į dainuojančius „vyrus“ ir jiems nusišypsojo. Jis džiaugėsi, kad visi dainuoja atsargiai, o balsai skamba puikiai. Mes pasiruošę nustebinti Italiją!

Vakare pasiekėme Brno miestą Čekijoje. Pernakvosime viešbutyje, pavalgysime pusryčius ir tęsime kelionę.

DAUGIAU NUOTRAUKŲ (Atnaujinta rugsėjo 24 d. 20.30 val.)

Rugsėjo 24 d.

Kad pasiektume Italiją vakar nuvažiavome ~1100 km, o šiandien reikės įveikti dar ~620 km, važiuojant Čekijos, Austrijos ir Slovėnijos keliais. Kad kelionė neprailgtų žiūrime filmą, žaidžiame žaidimus, o kertant didesnį miestą dairomės pro langus.

Sustojus autobusas visada lieka tuščias: visiems reikia pramankštinti kojas, pasiausti žaidimų aikštelėse ar tiesiog pasigrožėti kalnuotomis vietovėmis.

18 val. (vietiniu laiku) pasiekėme Italiją! Naktį praleisime viešbutyje, Triesto mieste.

Netrukus vadovas supažindina „dagilėlius“ su rytdienos planu ir visi išsiskirsto į kambarius ilsėtis.

DAUGIAU NUOTRAUKŲ (Atnaujinta rugsėjo 24 d. 21.00 val.)

Rugsėjo 25 d.

Kol kas orai - nedžiugina ir šiek tiek koreguoja mūsų planus. Dėl stipraus lietaus pravažiavome miesto centrą ir pajudėjome link Grado.

Tikslas pasiektas! Esame viešbutyje, Grado mieste. Į festivalį jau užsiregistravome. Netrukus prasidės festivalio atidarymo koncertas. Dangus giedras, lauke šilta.

DAUGIAU NUOTRAUKŲ (Atnaujinta rugsėjo 25 d. 10.30 val.)