This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Veiklos įsivertinimas
VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS
2017-2018 m. Stiprieji veiklos kokybės rodikliai ir (ar) jų aspektai | 2017-2018 m. Silpnieji (tobulintini) veiklos kokybės rodikliai ir (ar) jų aspektai | 2018-2019 m. Stiprieji veiklos kokybės rodikliai ir (ar) jų aspektai | 2018-2019 m. Silpnieji (tobulintini) veiklos kokybės rodikliai ir (ar) jų aspektai | 2019-2020 m. Stiprieji veiklos kokybės rodikliai ir (ar) jų aspektai | 2019-2020 m. Silpnieji (tobulintini) veiklos kokybės rodikliai ir (ar) jų aspektai |
Vertybės, elgesio normos, principai | Specialiųjų poreikių mokinių ugdymas | Tradicijos ir bendruomenės santykiai | Pamokos struktūra | Mokyklos mikroklimatas | Ugdymosi motyvacija |
Mokyklos įvaizdis ir vaidmuo vietos bendruomenėje | Ugdymosi motyvacija | Mokyklos mikroklimatas | Pagalba mokantis | Aplinkos tinkamumas | Mokytojo veiklos planavimas |
Partnerystė su kitomis institucijomis | Klasės (grupės) valdymas | Ugdymo planai ir tvarkaraščiai | Ugdymo nuostatos ir būdai | Mokinio pažanga | Kiti mokinių pasiekimai (saviraiška, dalyvavimas konc., konk. veikloje) |
Gabių ir talentingų vaikų ugdymas | Mokinių ugdymosi pasiekimai | Gabių ir talentingų vaikų ugdymas | |||
Turto valdymas
|
2021 m. vasario – kovo mėn., vadovaudamasi Šiaulių miesto savivaldybės neformaliojo vaikų švietimo teikėjų veiklos kokybės įsivertinimo ir išorinio vertinimo tvarkos aprašu, patvirtintu Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2020 m. gruodžio 3 d. sprendimu Nr. T-455, mokykla atliko 2020-ųjų metų mokyklos veiklos kokybės įsivertinimą.